Пошук на сайті

Шановні відвідувачі!

Офіційний сайт Путивльської районної державної адміністрації знаходиться за адресою: http://ptvl.sm.gov.ua/

З метою оперативного отримання інформації, недопущення фактів порушення прав фізичних осіб-підприємців та господарюючих суб’єктів, незаконного втручання в їх господарську діяльність, тиску з боку органів державного контролю, а також органів прокуратури при здійсненні правозахисної діяльності, розпорядженням Генерального прокурора України та прокурора Сумської області створена «гаряча лінія» для підприємців
Телефон «гарячої лінії» працює крім святкових днів та вихідних
понеділок-п'ятниця з 9 до 18 години. (0542) 221-183

У неробочий час приймання інформації здійснюється за номером (0542) 220-031

Увага, оголошення!

Друк

Про проведення конкурсу з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році

На виконання Указу Президента України від 05.04.2012 № 246 «Про Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» оголошується конкурс з добору кандидатів до Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації» у 2013 році.

Президентський кадровий резерв «Нова еліта нації» формується з метою добору та підготовки до роботи у сферах державного управління, що мають пріоритетне значення для досягнення цілей соціально-економічного розвитку, найбільш обдарованих громадян України.

 

До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які на день подання документів не досягли сорока років, відповідають установленим законом вимогам для вступу на державну службу, а також:

- вільно володіють державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;

- мають повну вищу освіту;

- мають стаж роботи не менше десяти років (у тому числі не менше п'яти років стажу державної служби та/або служби в органах місцевого самоврядування, із них не менш як три роки на керівних посадах, чи не менше п'яти років стажу на керівних посадах у відповідних сферах соціально-економічного розвитку).

Для участі у конкурсі особа, яка відповідає зазначеним вимогам, особисто подає в друкованому вигляді до Управління державної служби Головдержслужби України в Сумській області:

1) заяви про:

- участь у конкурсі із зазначенням пріоритетної сфери державного управління;

- згоду на проведення перевірки поданих нею відомостей;

- згоду на зберігання, використання та оприлюднення персональної інформації, яку у разі зарахування особи до Президентського кадрового резерву буде внесено до відповідної бази даних;

2) копію паспорта громадянина України, засвідчену в установленому порядку (нотаріально, відділом кадрів або за підписом власника);

3) дві фотокартки розміром 4x6 см;

4) копії документів про повну вищу освіту, засвідчені в установленому порядку (нотаріально, відділом кадрів або за підписом власника);

5) копію трудової книжки, засвідчену в установленому порядку (нотаріально, відділом кадрів або за підписом власника);

6) медичну довідку про стан здоров'я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я України № 302 від 27 грудня 1999 року
(№ 086/о);

7) заповнену анкету за встановленою формою;

8) повідомлення про відсутність обставин, що унеможливлюють її зарахування до Президентського кадрового резерву і перебування в ньому за встановленою  формою;

9) тези публічного виступу з презентації власного досвіду реалізації проекту чи ідеї проекту у відповідній пріоритетній сфері державного управління, викладені державною мовою та однією з мов Європейського Союзу;

10) рекомендаційні листи фахівців у відповідних сферах державного управління (за наявності);

11) копію першої сторінки закордонного паспорта (за наявності).

Особа може надавати також додаткову інформацію про освіту (зокрема, засвідчені в установленому порядку копії документів про вчені звання, наукові ступені, підвищення кваліфікації), досвід роботи і ділову репутацію, громадську діяльність тощо.

Добір кандидатів до Президентського кадрового резерву здійснюється з урахуванням квот за пріоритетними сферами державного управління:

  • фінансово-економічна сфера;
  • соціально-гуманітарна сфера;
  • сфера інвестицій та інновацій;
  • сфера паливно-енергетичного комплексу;
  • сфера сільського господарства;
  • сфера житлово-комунального господарства.

Прийом документів здійснюється Управлінням державної служби Головдержслужби України в Сумській області з 25 березня
до 1 травня 2013 року
у робочі дні з 9 до 18 години.

Для отримання детальної інформації необхідно звертатись до Управління державної служби Головдержслужби України в Сумській області, за адресою: 40030, м. Суми, пл. Незалежності, 2, 7 поверх, каб. 130, 132.

Контактні телефони для зв’язку:

(0542) 607-609, (0542)  607-608, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , Управління державної служби Головдержслужби України в Сумській області.